Edasi sisu vaatama
How to get back to your workout routine after the holidays and eat healthy again?

Kuidas pärast puhkust taas treeningrutiini juurde saada ja tervislikult toituda?

Kuidas pärast puhkust tagasi oma treeningrutiini tagasi saada ja jälle tervislikult toituda?

Pühad ja pidustused on lõbuks. Mõnikord on see suurepärane aeg treenimiseks ja tervislikuks toitumiseks, mõnikord mitte. Mõlemal juhul võib kuluda mitu päeva, nädalat või isegi kuud, et naasta oma vana rutiini juurde. Seepärast ei tohiks te end halvasti tunda, vaid hakata samm-sammult tegutsema. Põhjused, miks pärast pühi on nii raske jätkata oma vanade harjumustega Pühad toovad tavaliselt kaasa enesedistsipliini languse - me tunneme end vabana, meil on vähem kohustusi ja igapäevaseid muresid. Treeningu taasalustamine tundub nagu naasmine reaalsusesse, samal ajal tunneme soovi pikendada puhkust võimalikult pikaks ajaks. Ebatervisliku toidu liialdamine või treeningu vahelejätmine tekitab illusiooni, et saame oma puhkust pikendada. Samuti, kui me naudime toiduaineid ja jooke, mis ei kuulu meie tavapärasesse menüüsse, või sööme suuremaid portsjoneid, kui oleme harjunud, võime tunda end kurnatuna liigsetest süsivesikutest, suhkrust, suhkrurohketest jookidest, alkoholist ja rasvastest toiduainetest. Keha ja keha on jõuetu ja ei tee koostööd vaimse poolega - enamiku tegevuste alustamiseks on vaja pingutust. See muudab treeninglainele naasmise veelgi raskemaks, me tunneme, et selleks ei leia lihtsalt piisavalt energiat. 7 nõuannet, kuidas pärast pühi taas tervisliku eluviisi juurde jõuda
  • Tegutsege kohe - ärge mõelge kaua
Mugav on jääda diivanile ja mõelda vabandusi, miks mitte trenni minna. Isegi nii mugav, et me võime seal tundide kaupa viibida, vabandused ei ole läbi. Pikk jalutuskäik on juba hea algus - parem kui mitte midagi mitte teha. Kui mugavustsoon on juba kord ületatud, on järgmisel korral kõik palju lihtsam. Miks mitte proovida viie sekundi reeglit, st kui mõtled trenni mineku peale, loe tagurpidi viiest üheni ja hakka kohe tegutsema. Nii ei ole aega mõtetes surfata mugavustsooni lainetel.
  • Leppige sõpradega kokku aeg ja koht, kus treenida.
Vahel aitab ka teisi osapooli oma treeningplaanidesse kaasata, nii tunneme vastutust ja ei taha kedagi alt vedada. Kui spordiklubisse minek tundub äärmiselt raske, paluge sõbral teid enne treeningut peale võtta. Pärast väsitavat pingutust võite minna koos sööma või valmistada koos tervislikku toitu. Lisaks treeningule saate sel moel täita ka oma sotsiaalsed vajadused. Ärge unustage uut kohtumist! Lisaks on koos treenimine alati lõbusam. Miks mitte kaasata mitte ainult üks sõber, vaid mitu - seltskonnas on alati segasem.
  • Määrake tähtaeg esimeseks puhkusejärgseks treeninguks
Kohe pärast pühi tervisliku eluviisi juurde naasmine võib olla raske ja on täiesti normaalne, et võtad paar päeva aega, et koguda, kuid pane kindlasti esimeseks treeninguks tähtaeg. Ei ole hea seda liiga kaugele lükata - mida varem, seda parem. Sinu keha ja vaim on juba ammu energiatoitu oodanud. Parim on kirjutada see kuupäev paberile ja kinnitada see näiteks külmkapi või vannitoa peeglile - see muudab võimatuks selle tähtaja märkamata jätmise. Tõenäoliselt küsid pärast treeningut endalt "miks ma ei alustanud varem", sest tunned end nii palju paremini. Lisaks treenimisele ei saa unustada ka tasakaalustatud toitumist, mis mõjutab meie heaolu, energiataset ja motivatsiooni. Kõige lihtsam on mitte osta koju ebatervislikku toitu, valmistada võimalikult palju puu- ja köögivilju. Kui tunned pärast pikka treeningut vajadust lisajõu järele, leiad meie toodetest erinevaid valke , mis on olulised lihaste taastumiseks ja arenguks . Saadaval on ka herne- ja kanepivalk, mis on suurepärane veganitele. Tänu meie toodetele leiad motivatsiooni ja energiat, et naasta taas oma puhkuse-eelse rutiiniga ning lisaks saavutad oodatud tulemused kiiremini. Kõiki meie tooteid saab mugavalt tellida e-poe kaudu koju või pakiautomaadist. Lai valik valke leiate SIIT .
  • Enesehaletsus teeb asja ainult hullemaks
Pärast pühi ja puhkusi võime muutuda depressiivseks, sageli häbi ja süütunne, et oleme ennast kaotanud. See tunne võimendub eriti, kui lisanduvad lisakilod. Päeva lõpuks ei vii enesepiinamine meid kuhugi, me vajume sügavamale musta depressiooni auku. Kui tunned, et negatiivsed mõtted võtavad võimust, planeeri jalutuskäik koos muusika või podcastiga. Kui tunned, et vajad rohkem seltskonda, helista sõbrale ja kutsu ta trenni või tehke koos midagi muud huvitavat. Sellistel hetkedel on mõistlik mitte olla oma muredega üksi. Ärge unustage, et mõtete ja tegudega loome ise oma reaalsuse. Me vastutame ise oma õnne ja heaolu eest. On mugav teisi probleemides süüdistada, kuid see ei aita meid soovitud eesmärkidele sammugi lähemale.
  • Eesmärkide seadmine
Uute eesmärkide seadmine aitab suurendada motivatsiooni. Miks mitte võtta puhkus tagasi kui uute väljakutsete periood. Siinkohal on oluline meeles pidada eelnevaid tulemusi ja olla ettevaatlik, et vältida ülekoormamist. Seevastu liiga kõrged treening- või toitumispüüdlused võivad olla pettumust tekitavad, sest neid ei pruugi saavutada. Tark on alustada uuesti treeningutega järk-järgult. Peamine eesmärk võiks olla veelgi tugevam, tervem ja energilisem kui varem. Olgu selleks siis 1000 sammu rohkem iga päev, lühike joogapraktika hommikuti või kaalu lisamine jõusaalis. Kindlasti kirjuta oma eesmärgid üles, sest need on tõenäolisemalt saavutatavad.
  • Proovi midagi täiesti uut ja põnevat
Kui sul puudub motivatsioon, et naasta oma vana treening- või toitumisrutiini juurde, mõtle väljapoole ja proovi midagi täiesti uut. Tänapäeval on palju erinevaid treeningviise, näiteks batuutrenn, vesiaeroobika või miks mitte proovida bachatantsu romantilistes kuumades rütmides. Talvel, kui lumi sajab, on üle Eesti avatud palju suusaradu ning paljudes neist saab varustust rentida. Nii et - kui üksi tundub midagi täiesti uut hirmuäratavalt proovida, siis haara endale sõber või partner. Sama kehtib ka toidu kohta, proovige uusi ja põnevaid retsepte ja maitseid. Kui olete reisinud, siis meenutage, millise riigi köök teile kõige rohkem meeldis ja otsige retsepte. Sukelduge Itaalia või Jaapani kööki ja valmistage perele või sõpradele maitsvat õhtusööki. ui aga tunnete, et teil pole aega või tahtmist süüa teha ja tahaksite pärast puhkust paar lisakilo alla võtta, siis ICONFIT Diet WHEY Protein ja ICONFIT Diet Shake jõuab sinuni. Need on suurepärased tooted, kui soovite end pärast pühi kergemana tunda ja otsida söögi asendajaid . Toitumisvalk aitab täiendada valku, olles samal ajal madala süsivesikute sisaldusega . See sisaldab kiudaineid, mis aitavad hoida kõhtu täis ja soodustab paremat seedimist . Kõrge valgusisaldusega pakub lihaste arenguks vajalikke aminohappeid (sealhulgas olulisi BCAA-sid) ning selle 23 erinevat vitamiini ja mineraali aitavad stimuleerida meie keha pärast pühi. Lisaks kiirendab rohelise tee ekstrakt rasvapõletust. Dieetvalk on suurepärane, kui soovite hoida oma menüüd väga madala süsivesikute sisaldusega. Seda on hea kasutada ka treeningu lõpus, et saada õige kogus valku lihaste ehitamiseks, hoides samal ajal kõhu täis järgnevateks tundideks. Dieediakokteil süsivesikute kogus on aga suurem. Süsivesikute allikas on seal valdavalt üliväikese glükeemilise indeksiga Palatine ™, mis annab organismile aja jooksul sujuvalt energiat ja uuringud näitavad, et see aitab isegi kaasa kaalulangusele . Ärge kartke mõõdukat süsivesikute kogust dieedis, see on vajalik energia saamiseks. Dieediakokteil hoiab kõhu täis! Nagu dieetvalgus, sisaldab ka dieedikokteil palju kiudaineid, rohelise tee ekstrakti ning 23 erinevat mineraalainet ja vitamiini. Tutvu toodetega SIIN
  • Mäletate, kui hea oli treenida
Treenimine suurendab endorfiinide ehk õnnehormoonide taset organismis. See mõjub kehale nagu narkootikum, mistõttu on vähem raske leida aega, tahtmist ja võimalusi, et järgmisel korral trenni minna. Tuletage meelde, kuidas te end pärast treeningut tundsite. Te pidite tundma, et olete teinud enda jaoks midagi kasulikku. Samuti tunneme, et meil on rohkem energiat ja tunneme end kergemana pärast tervisliku toidu söömist. Täielik toitumine annab meie organismile vajalikud toitained ja mineraalid. Kui tunnete, et te ei saa piisavalt toitu ja vajate lisatoetust, et täiendada oma uusaastatarbeid, siis leiate CREA Shortcut Complex meie toodetes. ühendab BCAA 2: 1: 1, kreatiini, vitamiine, mineraalaineid ning kiireid ja aeglasi süsivesikuid energia saamiseks. Meil on ka valik ICONFIT BCAA-d 2: 1: 1 aminohapete kompleks, mis sisaldab BCAA hargnenud ahelaga aminohappeid, sealhulgas L-leutsiini (2 osa), L-isoleutsiini (1 osa) ja L-valiini (1 osa). Need on asendamatud aminohapped, mida organism ei tooda ja mida tuleb saada toidust. ICONFIT BCAA 2: 1: 1 on parim ja puhtaim kontsentreeritud aminohapete allikas. Aminohapped ehitavad lihaseid, põhjustavad organismis keemilisi reaktsioone, transpordivad toitaineid, ennetavad haigusi ja täidavad muid funktsioone. Aminohapete puudus meie organismis võib põhjustada mitmesuguseid terviseprobleeme, näiteks madalat immuunsust, depressiooni või seedeprobleeme. Need kaks toodet on täielik komplekt, mida vajate treeningu alustamiseks, füüsilise jõu ja lisaenergia arendamiseks.
Eelmine artikkel Kõik, mida Sa pead teadma kollageeni kohta
Järgmine artikkel D-vitamiini puuduse sümptomid ja tagajärjed.